Mad Tracks Wiki
Advertisement

Biała piłka (także: Biały futbol, ang. White soccer) – stadion piłkarski, na którym jest rozgrywana Piłka nożna w Serii Amatorskiej gry Mad Tracks.

Opis trasy[]

Stadion jest jedną, ogromną tubą, na której znajdują się 2 bramki i wielka, pomarańczowo-czarna piłka. Poza terenem boiska znajduje się 2 igloo i wielkie pingwiny: jeden po jednej, a drugi po drugiej stronie boiska.

Opis rozgrywki[]

Gra drużynowa. Drużyny rozpoczynają z boku tuby i na sygnał wchodzą do niej. Następnie grają w piłkę nożną. Wygrywa zespół, który jaki pierwszy strzeli 3 gole.

Występowanie w grze[]

Wymagane do odblokowania
Nazwa trasy Medal
Ice scream Menu Medal 2.png 
Titanic Menu Medal 2.png
Odblokowane po przejściu
Nazwa trasy Medal
Ice scream Menu Medal 2.png 
Titanic Menu Medal 2.png

Do odblokowania wymagany jest srebrny medal na trasie Ice scream lub Titanic.

Po zdobyciu srebrnego medalu, czyli wygranej wynikiem 3-1 zostaje odblokowana trasa Ice scream lub Titanic (w zależności od tego czy już są odblokowane).

Trasa nie występuje w programie żadnej bitwy, ani nie znajdują się na niej żadne flagi bitewne.

Wymagania na medal[]

WSZYSTKIE POZIOMY TRUDNOŚCI
Gold Medal.png Wygrana wynikiem 3-0
Silver Medal.png Wygrana wynikiem 3-1
Bronze Medal.png Wygrana wynikiem 3-2

Ciekawostki[]

  • Jest to jedyna plansza z Antarktydy w Serii Amatorskiej, która nie zostaje jeszcze odblokowana po zajęciu co najmniej 2 miejsca w 20 imprezach. Dodatkowym warunkiem jest co najmniej drugie miejsce na którejś z plansz: Titanic lub Ice scream.
  • Plansza posiada dwa różne tytuły. W zależności od wersji gry mapa może się nazywać Biała piłka lub Biały futbol.
  • Trasa ma w sobie błąd, który pozwala graczowi, który wypadając za planszę użyje przyspieszenia i przeleci przez białe bryle lodu, jeździć po upadku za planszą na czarnym podłożu.
Trasy z serii amatorskiej
8 bilaBeastie ballsBiała piłkaCzas na deserFast foodIce screamKrólewski stółMoje balonyNoga BobaOstry krokietPęd do cukruPiłkarzykiPora na herbatkęPrzeminęło z wiatremSpeed racerTitanicTreningWodospad ToygaraWoskWykop wszystkichWyścig zabawekZaciemnienieZłap mnie
Advertisement